본문 바로가기
어학공부/노래로 배우는 영어

Cups (Pitch Perfect's “When I'm Gone”) - Anna Kendrick [가사/ 해석/듣기/뮤비]

by 궁그미~ 2022. 8. 13.
728x90
반응형

 

노래는 1:31부터 시작! 🎵

 

Cups (Pitch Perfect's “When I'm Gone”)

/ Anna Kendrick / 2013.01.01.

 

 

I got my ticket for the long way 'round

나는 먼 길을 위한 표를 샀어

 

Two bottle o' whiskey for the way

가는 길에 마실 위스키 두병도 함께 말야

 

And I sure would like some sweet company

그리고 다정한 친구가 있다면 좋을텐데

 

And I'm leavin' tomorrow, what do you say?

그리고 내일 떠날거야, 어떻게 생각해?

 

 

 

When I'm gone

내가 떠나면

 

When I'm gone

내가 떠나면

 

You're gonna miss me when I'm gone

내가 떠나면 넌 날 그리워 할거야

 

You're gonna miss me by my hair

넌 내 머리결을 그리워 할거야

 

You're gonna miss me everywhere, oh

당신은 어디서나 날 그리워 할거야

 

You're gonna miss me when I'm gone

내가 떠나면넌 넌 날 그리워 할거야

 

 

 

When I'm gone

내가 떠나면

 

When I'm gone

내가 떠나면

 

You're gonna miss me when I'm gone

내가 떠나면 넌 날 그리워 할거야

 

You're gonna miss me by my walk

넌 내 걸음걸이를 그리워 할거야

 

You're gonna miss me by my talk, oh

내 이야기를 그리워 할거야

 

You're gonna miss me when I'm gone

내가 떠나면 넌 날 그리워 할거야

 

 

 

I got my ticket for the long way 'round

나는 먼 길을 위한 표를 샀어

 

The one with the prettiest of views

가장 아름다운 풍경이 있는 곳으로 가는 티켓 말야

 

It's got mountains, it's got rivers

산도 있고, 강도 있고

 

It's got sights give you shivers

너에게 전율을 줄 광경들도 있어

 

But it sure would be prettier with you

하지만 당신과 함께라면 분명히 더 예쁠거야

 

 

 

When I'm gone

내가 떠나면

 

When I'm gone

내가 떠나면

 

You're gonna miss me when I'm gone

내가 떠나면 넌 날 그리워 할거야

 

You're gonna miss me by my walk

넌 내 걸음걸이를 그리워 할거야

 

You're gonna miss me by my talk, oh

내 이야기를 그리워 할거야

 

You're gonna miss me when I'm gone

내가 떠나면 넌 날 그리워 할거야

 

 

 

When I'm gone

내가 떠나면

 

When I'm gone

내가 떠나면

 

You're gonna miss me when I'm gone

내가 떠나면 넌 날 그리워 할거야

 

You're gonna miss me by my hair

넌 내 머리결을 그리워 할거야

 

You're gonna miss me everywhere

당신은 어디서나 날 그리워 할거야

 

Oh, you're sure gonna miss me when I'm gone

내가 떠나면 넌 날 그리워 할거야

 

 

 

When I'm gone

내가 떠나면

 

When I'm gone

내가 떠나면

 

You're gonna miss me when I'm gone

내가 떠나면 넌 날 그리워 할거야

 

You're gonna miss me by my walk

넌 내 걸음걸이를 그리워 할거야

 

You're gonna miss me by my talk, oh

내 이야기를 그리워 할거야

 

You're gonna miss me when I'm gone

내가 떠나면 넌 날 그리워 할거야

 

 

 

 

 

728x90
반응형